فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
فوتبال
تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : مجید شریفی

رسانه‌هاي خبري آرژانتين پس از شکست بارسا در ا‌‌ل‌کلاسيکو از رئال،‌ به حمايت از ليونل مسي پرداختند.


    نشريات روز يکشنبه (امروز) آرژانتين بطور گسترده اخبار و حواشي مربوط به ديدار شب گذشته دو قدرت حال حاضر فوتبال اسپانيا و جهان را پوشش دادند. اما در ميان اين گزارش‌ها به حمايت از اعجوبه هموطن خود در بارسا پرداختند که در ورزشگاه نيوکمپ، شب کم‌ فروغي را پشت سر گذاشت.


روزنامه اوله در اين مورد نوشت: 2 بر يک به سود ياران کريس رونالدو. اين بار همه چيز بر وفق مراد مهاجم پرتغالي مادريدي بود. اما ليونل ناراحت نباشد. فرصت درخشش مجدد او مثل چند مصاف گذشته‌اش با کهکشاني‌ها باز هم در دربي‌هاي آينده فرا خواهد رسيد.


روزنامه کلارين، ديگر نشريه چاپ اين کشور آمريکاي جنوبي عنوان کرد:‌ سيستم گوارديولا براي تقابل با رئال، جامع و تاثيرگذار نبود که در اين ميان باعث لطمه زياد به توان مسي شد.


روزنامه اکستاس نيز نوشت: گوارديولا در ال‌کلاسيکوهاي قبلي برنامه دقيقي را براي استفاده از توانمندي‌هاي فني مسي طراحي کرد. اما مربي بارسا در جدال نيوکمپ، قابليت گذشته را نداشت تا در اين ميان مرد سال فوتبال جهان و اروپا ضرر کند.


در ديدار انجام گرفته خديرا و رونالدو براي بارسا و سانچس براي بارسا گلزني کردند. برد 2 بر يک در حالي به نام ميهمانان مادريدي ثبت شد که مسي قادر به انجام کار موثري در جريان رويارويي نشد.



تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : مجید شریفی

يکي از سه نشريه روزانه ورزشي اسپانيا نوشت:باخت خانگي از رئال باعث وداع غم‌انگيز پپ گوارديولا و يارانش با قهرماني فصل جاري شد.



  تيتر اول نشريات ورزشي روز يکشنبه (امروز) اسپانيا به بازي شب گذشته ال‌کلاسيکو ميان بارسلونا و رئال اختصاص داشت. ديداري که با پيروزي 2 بر يک کهکشاني‌هاي ميهمان مقابل آبي و اناري پوشان ميزبان به پايان رسيد.


با اين نتيجه رئال مادريد 88 امتيازي شد و فاصله‌اش را با بارسا، قهرمان فصل قبل به 7 امتياز افزايش داد. نتيجه‌اي که رئال را کاملا در آستانه کسب عنوان قهرماني لاليگا قرارداد.


به همين خاطر روزنامه اسپورت کاتولونيا چنين تيتري براي گزارش خود برگزيد: وداع غم‌انگيز پپ و ياران با قهرماني!


اين نشريه در گزارش خود عنوان کرد: بارسلونا از رئال باخت. باختي تلخ و ناراحت کننده پيش چشمان هواداران خانگي که به منزله قطع تمام اميدها براي کسب مجدد قهرماني ليگ بود.


اسپورت افزود: در مقابل مورينيو خيز عظيمي براي قهرماني فصل جاري برداشت و دوران ناکامي‌هاي متوالي مقابل پپ را به دست فراموشي سپرد.




تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : مجید شریفی

به باور تحليل‌گران رسانه‌هاي ورزشي فرانسه، رئال مادريد با پيروزي در ال‌کلاسيکو صاحب جايگاه چند سال گذشته بارسلونا در فوتبال جهان شده است.


   روزنامه اکيپ در شماره روز يکشنبه (امروز ) خود به تحليل و گزارش جدال شب گذشته دو قدرت فوتبال اسپانيا (بارسا و رئال) موسوم به ال‌کلاسيکو پرداخته است. جدالي که علاوه بر علاقمندان بومي اين دو تيم، ميليون‌‌ها نفر را در سراسر جهان شب گذشته مقابل گيرنده‌هاي تلويزيوني ميخکوب کرد.


اکيپ در گزارش مبسوط خود عنوان کرد: در چند سال گذشته بارسلونا، ابزار سنجش عالي‌ترين فوتبال جهان با تيکي تاکا شناخته شد. اما با توجه به تاکتيک‌هاي نويني که مورينيو براي مهار نابغه‌هاي بارسا در اين ديدار رو کرد، به پيروزي رسيد تا اکنون صاحب جايگاه رقيب کاتالاني براي سنجش فوتبال برتر درجهان شود.


اين نشريه افزود: رئال با استمرار اين موفقيت در رقابت‌هاي باقيمانده لاليگا ، در نتيجه قهرماني فصل همچنين قهرماني احتمالي اروپا مي‌تواند برتري خود را در عرصه فني فوتبال جهان، رسميت بخشد.


در جدال انجام گرفته سامي خديرا و کريس رونالدو براي رئال و سانچس براي بارسا گلزني کردند.



تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:11 | نویسنده : مجید شریفی

روزنامه گازتا دلو اسپرت نوشت که مورينيو با برتري در زمين بارسلونا توانست سلطان نيوکمپ شود.


    روزنامه گازتا ‌دلو اسپرت ايتاليا همانند اکثر نشريات ورزشي روز يکشنبه (امروز) اروپا تيتر و گزارش اول خود را به مصاف شب گذشته بارسا و رئال اختصاص داد و نوشت: بالاخره مورينيو سلطان نيوکمپ شد.


به باور گزارشگر اين نشريه پيروزي 2 بر يک خارج از خانه فوايد زيادي براي کهکشاني‌هاي تحت امر «آقاي خاص»مورينيو داشت. از جمله سبب تا اين مربي پرتغالي امکان کسب پيروزي در ورزشگاه خانگي کاتالان‌ها را بدست آورد.


گازتها دلو اسپرت نوشت: با گل دقيقه 73 کريس رونالدو،‌ مورينيو خود را در چهره سلطان نيوکمپ حس کرد.


در ديدار انجام شده علاوه بر رونالدو، سامي خديرا گل اول پايتخت‌نشينان را زد و تک گل ميزبان توسط سانچس زده شد.



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 16:47 | نویسنده : مجید شریفی

پسورد:www.ronaldo14.loxblog.com


 


رئال مادرید 5-2 آپوئل نیکوزیا

دانلود گلها با کیفیت خیلی خوب -HD | گزارش عربی شبکه JSC Sport | فرمت WMV HD

رونالدو 1-0
Mediafire - Rapidshare - Hotfile
کیفیت HD
Mediafire - Rapidshare - Hotfile

کاکا 2-0
Mediafire - Rapidshare - Hotfile
کیفیت HD
Mediafire - Rapidshare - Hotfile

ما
دوکا 2-1
Mediafire - Rapidshare - Hotfile
کیفیت HD
M
ediafire - Rapidshare - Hotfile

رونالدو 3-1
Mediafire - Rapidshare - Hotfile
کیفیت HD
Mediafire - Rapidshare - Hotfile

کایخون 4-1
Mediafire - Rapidshare - Hotfile
کیفیت HD
Mediafire - Rapidshare - Hotfile

سولاری 4-2
(پنالتی)
Mediafire - Rapidshare - Hotfile
کیفیت HD
M
ediafire - Rapidshare - Hotfile

دیماریا 5-2
Mediafire - Rapidshare - Hotfile
کیفیت HD
Mediafire - Rapidshare - Hotfile


(خلاصه نیمه اول)
Mediafire
(خلاصه نیمه دوم)
Mediafire
(هردو نیمه در یک فایل)
Hotfile

(خلاصه نیمه اول HD)
Rapidshare - Hotfile
(خلاصه نیمه دوم HD)

Rapidshare - Hotfile



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:51 | نویسنده : مجید شریفی

خوزه کایخون دقایقی در دربی کالدرون بازی کرد که باز هم از فرصتش استفاده کرد و یک گل خوب زد . 
کایخون گفت :" همیشه بازی کردن در کالدرون مشکل است . جلو افتادیم اما مساوی کردند و باید واکنش نشان می دهیم . کریستیانو خیلی خوب بود و با گلهایش برنده شدیم . "

وی افزود :" کریستیانو بهترین بازیکن جهان است و همه بازیها را به راحتی حل می کند . " در پایان به مادریدیسموها روحیه داد و در مورد خودش صحبت کرد :" بی تردید کل هواداران با تیم هستند . من خودم همیشه سعی می کنم بهترین بازیم را انجام دهم . این باشگاه من از بچگی است و همیشه به دنبال موفقیت در رئال مادرید بوده ام . "
 



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:48 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : سفیدها از پیروزی در کالدرون خرسند بودند . گوتی با شوخی در صفحه توئیترش نوشت :" بازی خوب از سوی رئال مادرید و کریستیانوی ستاره . باید توپ دیگری خرید چرا که آن را شوت زده است . "
وی افزود :" به رئالی ها تبریک می گویم چرا که همه چیز دست آنهاست . برایشان فرقی ندارد که تا پایان چه می شود . "
 



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:42 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید با مورینیو رکوردی تاریخی داشته است . بسیاری از دهان هایی که مربی پرتغالی را تدافعی می دانستند بسته شده اند . در فاصله چند بازی تا بسته شدن فصل دوم مورینیو در رئال ، حالا تیمش به رکورد 302 گل رسیده است . 
پیش از بازی با اتلتیکو ، رئال مادرید مورینیو 298 گله بود و کریتسیانو با گل دومش که یکی از زیباترین گلهای دوران حضورش در رئال بود در کالدرون ، توانست که رئال مادرید مورینیو را 300 گله کند .



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:40 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : سرجیو راموس پس از پیروزی در کالدرون خرسند به نظر می رسید . مدافع رئال گفت :" تیم نیرومند ، امیدوار ، هیجان زده و ... است . طبیعتا خیلی بد می شود اگر جام را پس از این همه تلاش و فداکاری در طول فصل بخواهیم از دست بدهیم . "
مدافع اهل کاماس گفته بود :" پس از تساوی با والنسیا ، این سه امتیاز حیاتی بود . اما بالاخره کار را حل کردیم . رئال مادرید به فشار عادت دارد و آماده هر چیزی است . در هر بازی برای تمام قوا کار می کنیم . امروز به یک پیروزی مهم رسیدیم . همه چیز روبراه بود و به ما آرامش خاطر داد . "
در مورد بارسلونا گفت :" تیمی نظیر آنها امتیازات زیادی در پایان فصل نمی دهند اما ما به خودمان وابسته هستیم و می دانیم که باید این برتری چهار امتیازی را حفظ کنیم . " در پایان از رونالدو تمجید کرد :" بهترین بازیکن جهان هستیم . خوش شانس هستیم که هر روز با تمرین می کند و او را داریم . "



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:31 | نویسنده : مجید شریفی

بازی مقابل ختافه٬ دهمین برد پیاپی تیم در لالیگا بود؛‌ در این بازی الکسیس نیز رکورد پیشین گلزنی خود در یک فصل را شکست.

دهمین برد پیاپی تیم روز سه شنبه٬ مقابل ختافه بود که آمار و ارقام جالبی به جا گذاشت.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این برد ۱۱۰مین پیروزی لیگ گواردیولا از زمان شروع مربیگری تیم بوده است. وی اکنون با رکورد فرانک ریکارد برابری می کند و تنها رکورد ۱۸۳ پیروزی یوهان کرویف را در مقابل خود دارد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد