فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
فوتبال
تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:30 | نویسنده : مجید شریفی

سرمربی تیم بارسلونا آخرین برد این تیم را به اریک آبیدال تقدیم کرد؛ آبیدال سه شنبه همین هفته برای پیوند کبد زیر تیغ جراحی رفت.
گواردیولا گفته است: «از عملکرد تیم بسیار راضی هستم، چرا که حمله به تیمی که 9 نفره دفاع می کند کار ساده ای نیست». جوزپ گواردیولا قصد دارد با تقدیم برد قاطعانه بارسا مقابل ختافه به آبیدال که روز گذشته برای پیوند کبد مورد عمل جراحی قرار گرفته است، به او قوت قلب بخشد: «از اینکه می توانیم این برد را به آبیدال و پسر عمویش جرارد تقدیم کنیم، بسیار راضی ام. روزی که او در اتاق عمل بود، برایمان پیروزی ویژه ای رقم خورد».

عملکرد شاگردان گواردیولا مقابل تیمی که در نیوکمپ به امید حفظ نتیجه 0-0 صف آرایی کرده بود، برای او قابل قبول است: «ما بسیار راضی هستیم، چرا که بازی مقابل چنین تیم دفاعی، ساده نیست. ما با حوصله پیش رفتیم و موفق شدیم در اوایل بازی دروازه حریف را باز کنیم، ما با خلق موقعیت به گل رسیدیم. به طور کلی، بازی تحت کنترل ما بود». هم چنین اضافه کرد: «نفوذ در دفاع تیمی که با 9 بازیکن دفاع می کند، کار دشواری ست».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


وقت تمرکز بر لوانته رسیده است

مربی بارسلونا می داند که نمی تواند در بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید تاثیری بگذارد، با این حال او گفته است: «روند خوبی را پیش رو داریم و می بایست تنها بر کار خود تمرکز کنیم. باید به روی دو بازی سختی که در خانه حریف داریم تمرکز کنیم؛ لوانته و رایو. این دو بازی جایگاه ما را در لیگ رقم می زنند».



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:30 | نویسنده : مجید شریفی

پیروزی بارسا در روز سه شنبه مقابل ختافه رکورد برابری پپ گواردیولا را با فرانک رایکارد، با 112 گل در لالیگا ثبت کرد.

گواردیولا به عنوان مربی بارسلونا به شکستن رکوردها ادامه می دهد. بعد از پیروزی شب گذشته مقابل ختافه، گواردیولا اکنون در جایگاه دوم در میان مربیان بارسلونا از نظر تعداد گل قرار دارد؛ گواردیولا همراه با فرانک رایکارد، با 112 گل در جایگاه دوم قرار دارند. این مربی کاتالانی با هدایت تیم در 146 بازی لیگ و با درصد برد 76.8 -که بالاترین درصد در میان مربیان تاریخ بارسلونا می باشد- به این رکورد دست یافته است. درصد برد رایکارد در لالیگا 56.9 بود.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تنها 10 شکست

اگر تعداد برد های گواردیولا شگفت انگیز است، تعداد بازی هایی که در آن، تیم گواردیولا شکست خورده است بیش از آن متحیر کننده است. در این 146 بازی بارسا، آن ها تنها 10 بار شکست خورده و 24 بار مساوی کرده اند. تیم او 392 گل به ثمر رسانده و 103 گل واگذار کرده است. از نظر امتیاز، بارسای گواردیولا در طول سه فصل اخیر 354 امتیاز کسب کرده است.



تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:20 | نویسنده : مجید شریفی

تیم بارسلونا در آخرین بازی خود که در آن بر بازی تسلط کامل داشت، موفق شد به دهمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا دست بیابد. در پی این برد، بارسا با یک بازی بیشتر اختلاف امتیاز خود را با مادرید صدرنشین به حداقل رساند. این اختلاف امتیاز ناچیز، رئال مادرید را برای دربی تحت فشار قرار داده است.

برای تسلط بارسا بر ختافه مانعی وجود نداشت و نتیجه حاصل، یکی از ساده ترین پیروزی های این فصل بارسلونا بود. تیم سوم مادرید در نیوکمپ نتوانست مانند بازی رفت شگفتی ساز شود و دست خالی به خانه بازگشت. امتیاز بازیکنان بارسا در بازی سه شنبه شب به این صورت است:

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ویکتور والدس: 7

غیر از به گردش درآوردن توپ برای هم تیمی هایش، وظیفه چندانی بر عهده او نبود و بیشتر نقش یک تماشاگر را داشت.



تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, | 15:5 | نویسنده : مجید شریفی

نام گذاری ایستگاه 

 مترو در لندن به

نام لیونل مسی

 

 

 

 

 

 

 


 با نزدیک تر شدن به رقابت های المپیک لندن، ایستگاه های مترو این شهر، به نام برخی از ستاره های دنیای ورزش در آمده اند.

درحالی که کمتر از 4 ماه دیگر تا آغاز رقابت های المپیک لندن باقی مانده، مسئولان شهر لندن 361 ایستگاه متروی این شهر را به نام سرشناس ترین قهرمانان المپیک تغییر داده اند.
به عنوان مثال می توان نام لیونل مسی که در المپیک 2008 پکن با تیم المپیک آرژانتین به قهرمانی رسید را در یکی از ایستگاه های متروی لندن دید که نام او، بر روی ایستگاه متروی پدینگتون گذاشته شده.
خاویر ماسچرانو هم نامش را بر روی ایستگاه ماریلبون می بیند. مانل استیارته، مدیر روابط خارجی باشگاه بارسلونا هم که قهرمان واترپولوی اسپانیاست و در المپیک 1996 آتالانتا مدال طلا را برگردن آویخت، هم نامش را برروی یکی از ایستگاه های متروی لندن می بیند.
نام ساموئل اتوئو، دارنده مدال طلای المپیک 2000 سیدنی هم بر روی ایستگاه کوئینز پارک قرار داده شده. به علاوه نام ورزشکارانی مثل رافا نادال، میگل ایندوراین دوچرخه سوار، اوسائین بولت (دونده جامائیکایی) و یلنا ایسینبایه وا،مارک اشتیپتز، الکساندر پوپوف، یان تورپ، مایکل فلپس، راجر فدرر، لری برد و ورزشکاران متعددی در رشته های ژیمناستیک، بوکس، کاراته و جودو و شنا هم برروی ایستگاه های مختلف متروی لندن قرار گرفته اند.



تاريخ : پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, | 17:28 | نویسنده : مجید شریفی

گالري عكس بارسا 2011-2012 با بيش از 260 عكس براي ديدن به ادامه ي مطالب رويد

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, | 17:3 | نویسنده : مجید شریفی

 

رونالدو در هم صحبتى اش با مانكن اسپانيايى در جريان جشن موزه ى هنرهاى معاصر اسپانيا در مادريد از زيباروى جديدى كه در زندگى اش پيدا شده، تعريف بسيار كرده و شخصيت او را ستوده است.

رونالدو در پى مشكلاتى كه با عشق قبلى اش مانكن روسى داشته، در پى جبران برآمده و به يك رابطه ى پنهان تن داده است.
رسانه هاى اسپانيايى در روزهاى اخير بازهم كريستيانو رونالدو، هافبک مهاجم رئال مادرید را سوژه اصلی خود قرار داده و مطالب جديدى را در زمينه ى روابط عاطفى اش باب كرده اند. این رسانه ها مدعی هستند که او به يك مانكن اسپانيايى علاقه مند شده و از احتمال فراموش کردن معشوقه قبلی وی سخن گفته اند.
 اين ستاره ى پرتغالى  تيم اسپانيايى رئال مادريد ظاهراً ارتباط عاطفى و طرح دوستى جديدى را با "مالينا كوستا" مانكن اسپانيايى مشهور برقرار كرده است.



برخی از منابع آگاه در رسانه های اسپانیا اين دو را در جشن ويژه ى موزه ى هنرهاى معاصر اسپانيا در مادريد كنار هم در حالتى ديده اند كه به روابط عاشقانه نزديك تر بوده است.

كريستيانو رونالدو پيش از اين به داشتن قصه ى عشقى رومانتيك با "ارينا شايك" مانكن مشهور روسى معروف شده بود و همه انتظار داشتند كه اين دو در خصوص روابط خود سخن بگویند.


شنیده شده رونالدو در هم صحبتى اش با مانكن اسپانيايى در جريان جشن موزه ى هنرهاى معاصر اسپانيا در مادريد از زيباروى جديدى كه در زندگى اش پيدا شده، تعريف بسيار كرده و شخصيت او را ستوده است.

به نظر مى رسد رونالدو در پى مشكلاتى كه با عشق قبلى اش مانكن روسى داشته، در پى جبران برآمده و به يك رابطه ى پنهان تن داده است.

"شاید علت تن دادن رونالدو به این رابطه پنهان این بوده که ارينا شايك در يكى از مسابقات رئال مادريد از نشستن در كنار مادر رونالدو خوددارى كرده و همين صحنه كه توسط خبرنگاران ضبط شده موجب دلخورى رونالدو گشته است.

لازم به ذکر است مالينای 22 ساله اصلیتی سوئدى دارد و در اسپانيا چهره اى معروف در تبليغات نوعى عطر مى باشد.



تاريخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, | 13:59 | نویسنده : مجید شریفی

  عنوان مطلب نویسنده بازدیدها
1 داور چهارم مجيد شريفي 1299
2 محوطه فنی مجيد شريفي 1142
3 روشهای تعیین تیم برنده مجيد سريفي  1029
4 قانون 16: ضربه دروازه مجيد شريفي  1055
5 قانون 14: ضربه پنالتی مجيد شريفي 1077
6 قانون 13: ضربه آزاد مجيد شريفي 940
7 قانون 12: خطا ها و رفتار ناشایست مجيد شريفي 1110
8 قانون 11: آفساید  مجيد شريفي 1220
9 قانون 17: ضربه کرنر  مجيد شريفي 1032
10 قانون 6: کمک داور  مجيد شريفي 1436
11 قانون 5: داور  مجيد شريفي 894
12 قانون 15: پرتاب اوت مجيد شريفي 938
13 توضیحات آفساید - تصویری مجيد شريفي 1157
14 قانون 9: توپ در داخل و خارج از بازی مجيد شريفي 896
15 قانون 10: روش امتیازدهی  مجيد شريفي 1278
16 قانون 8: شروع بازی  مجيد شريفي 928
17 قانون 2: توپ  مجيد شريفي 1000
18 قانون 7: مدت بازی مجيد شريفي 866
19 قانون 4: وسایل بازیکنان  مجيد شريفي 992
20 قانون 3: تعداد بازیکنان مجيد شريفي 1064
 



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, | 14:9 | نویسنده : مجید شریفی

شب گذشته چهار دیدار دیگر از هفته بیست و هشتم این پیکارها انجام شد که در ورزشگاه سانتیاگو‌برنابئو کهکشانی‌های مادریدی پس از آن که با گل دقیقه 35 کریم بن زما، مهاجم فرانسوی به گل برتری رسیدند، شاگردان خوزه مورینیو خود را آماده کسب سه امتیازی دیگر کردند؛ اما مالاگا با گلی دیرهنگام این رویا را برهم زد. سانتی کازورلا در دقیقه ۹۰+۱ گل تساوی را زد تا مردان «آقای خاص» نوار پیروزی‌های پشت سر هم خود را به خاطر این تساوی، قطع شده ببینند.

در دیدارهای دیگر والنسیا در زمین بیلبائو پیروزی ۳ بر صفر را کسب کرد. این موفقیت در سایه درخشش و هت‌تریک سولدادو در دقایق ۴۲، ۵۷ و ۸۵ حاصل شد.

همچنین مایورکا ۲ بر یک از سد آتلتیکومادرید عبور کرد. دیگو گودین(بازیکن مادرید) ۴۷ و پریرا ۴۹ برای مایورکا گل زدند. در حالی که فالکائو گارسیا در دقیقه ۶۶ تک گل میهمان مادریدی را زد.

از جمله نکات قابل تامل این دیدار اخراج ایوان رامیس، بازیکن خط میانی مایورکا در دقیقه ۵۳ بود.

همچنین لوانته با یک گل بر ویارئال غلبه کرد.روبن سوارس استردا

در دقیقه ۹۲ زننده گلی‌ ارزشمند برای میزبان بود.

در شرایط کنونی رئال‌مادرید با ۷۱ امتیاز صدرنشین است و بارسلونا در رده دوم به خاطر پیروزی ۲ بر صفر در خانه سویا (مصاف شنبه شب) توانسته ۶۳ امتیازی شود و فاصله ۱۰ امتیازی با رقیب کهکشانی را به ۸ امتیاز کاهش دهد.

والنسیا ، لوانته و مالاگا به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

امشب (دوشنبه ) پیکارهای این هفته با انجام مصاف اسپانیول و سانتاندر به پایان خواهد رسید.

فردا (سه شنبه) در اولین روز از بهار، رقابت‌های هفته بیست و نهم با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد. در اولین بازی اوساسونا که جواد نکونام را در اختیار دارد میزبان ختافه است و بارسلونا، قهرمان فصل قبل میزبان گرانادا خواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:11 | نویسنده : مجید شریفی

افتخارات باشگاه 
 

رئال مادرید با کسب ۵۸ جام در اسپانیا، موفق‌ترین تیم در تاریخ این کشور است. همچنین با کسب ۱۵ جام بین المللی، در جمع پر افتخار ترین تیم ها در دنیا قرار گرفته.  در ۲۳ دسامبر ۲۰۰۰ نیز باشگاه از طرف فیفا، به عنوان موفق‌ترین تیم قرن بیستم انتخاب شد.رئال مادرید همچنین نشان لیاقت و شایستگی را از فیفا دریافت کرده‌ است.باشگاه رئال مادرید در مجموع موفق به کسب ۷۳ عنوان رسمی شده است.

رئال مادرید با کسب ۳۱ عنوان قهرمانی (تا فصل ۰۸-۲۰۰۷) رکوردار تعداد قهرمانی در لیگ اسپانیا است. همچنین دوبار و در سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۵ و ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ ۵ بار متوالی قهرمان لیگ اسپانیا شدند که در این مورد نیز رکوردار هستند. همچنین اعضای این تیم از ۱۷ فوریه ۱۹۵۷ تا ۷ مارس ۱۹۶۵، در ۱۲۷ بازی رسمی شکست نخوردند که در لالیگا یک رکورد دست نیافتنی به حساب می آید.
رئال مادرید با ۹ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و با ۲۱ بار حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، رکوردار است. رائول نیز با ۶۶ گل زده در ۶۸ بازی، دارای بیشترین گل زده در تاریخ این رقابت‌هاست که همگی آنها را با لباس رئال مادرید به ثمر رسانده‌است. رئال مادرید همچنین دارای رکورد ۱۵ حضور متوالی در رقابت‌های جام اروپایی هستند که از ۱۹۵۶ آغاز شد و تا ۱۹۷۰ ادامه داشت.
 
جایزه برترین باشگاه قرن

نه جام اروپایی کسب شده در موزه برنابئو

نمایی از جام های کسب شده باشگاه در موزه برنابئو

افتخارت باشگاه
 
 
La Liga (31)
La Liga (31) 1932  1933  1954  1955  1957  1958  1961  1962  1963  1964  1965  1967  1968  1969  1972  1975  1976  1978  1979  1980  1986  1987  1988  1989  1990  1995  1997  2001  2003  2007  2008 

 


 
   
 
Copa del Rey (18)
Copa del Rey (18) 1905  1906  1907  1908  1917  1934  1936  1946  1947  1962  1970  1974  1975  1980  1982  1989  1993  2011 

 

 

 

 


.
 
   
 
European Cup (9)
European Cup (9) 1956  1957  1958  1959  1960  1966  1998  2000  2002 

 

 



 

 
European Super Cup (1)
European Super Cup (1) 2002 

 


 

 
UEFA Cup (2)
UEFA Cup (2) 1985  1986 

 


 

 
League Cup (1)
League Cup (1) 1984 

 


 


 
Intercontinental Cup (3)
Intercontinental Cup (3) 1960  1998  2002 

 


 

 
Latin Cup (2)
Latin Cup (2) 1955  1957 

 


 

 
Small World Cup (2)
Small World Cup (2) 1952  1956 

 


 

 
Mancomunado Trophy (5)
Mancomunado Trophy (5) 1932  1933  1934  1935  1936 

 


 

 
Regional Championship (18)
Regional Championship (18) 1904  1905  1906  1907  1908  1913  1916  1917  1918  1920  1922  1923  1924  1926  1927  1929  1930  1931 

 


تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:9 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : ناکامی اخیر رئال برابر مالاگا ، جنگ برای لالیگا را کمی جذاب تر کرد تا رئالی ها بیشتر به برنامه توجه کنند . برنامه رئال تا روز 22 اردیبهشت که لالیگا در آن تمام می شود ، شامل چهار استادیوم مشکل است : رینو ناوارا ، کالدرون ، نیوکمپ و سن مامس . دوازده امتیاز در استادیومهایی مشکل که با توجه به این که یکی از آنها تقابل با حریف مستقیم است ، می تواند سرنوشت ساز باشد . 
رئال مادرید دو بازی بعدیش را باید برابر ویارئال و سوسیه داد بازی کند در حالی که بارسا باید به مصاف گرانادا و مایورکا برود . از آن جا به بعد ، کار رئال مشکل می شود . اول باید به رینو برود تا برابر اوساسونا قرار گیرد و سپس رو در روی والنسیا در برنابئو قرار می گیرد و پس از آن به زمین اتلتیکو می رود . در حالی که بارسا باید ابتدا میزبان اتلتیک در خانه باشد ، سپس در مقابل ساراگوسای بی امید برود و در نهایت با ختافه رو در رو شود .
در مجموع ، رئال مادرید باید پنج بازی در برنابئو انجام دهد و شش بازی در خارج از خانه ، در حالی که این آمار برای بارسا برعکس است . رئال مادرید دو تا از سه بازی آخرش در خارج از خانه است در حالی که کاتالان ها دو بازی مشکل خانگی برابر مالاگا و اسپانیول دارند که دربی کاتالونیا در سالهای اخیر ، بازیهای غیرمنتظره ای بوده اند . برتری قابل توجه رئال این است که لالیگا را در خانه برابر مایورکا تمام می کند در حالی که بارسا باید به ویامارین برود .
برنامه رئال :
ویارئال - رئال مادرید
رئال مادرید - اسپانیول
اوساسونا - رئال مادرید
رئال مادرید - والنسیا
اتلتیکو - رئال مادرید
رئال مادرید - اسپورتینگ
بارسلونا - رئال مادرید
رئال مادرید - سویا
اتلتیک - رئال مادرید
گرانادا - رئال مادرید
رئال مادرید - مایورکا

برنامه بارسا :
بارسلونا - گرانادا
مایورکا - بارسلونا
بارسلونا - اتلتیک
ساراگوسا - بارسلونا
بارسلونا - ختافه
لوانته - بارسلونا
بارسلونا - رئال مادرید
رایو - بارسلونا
بارسلونا - مالاگا
بارسلونا - اسپانیول
بتیس - بارسلونا
 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد