فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
فوتبال
تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:9 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : آیزا گامز ، داور والنسیایی باز هم انتقادات مورینیو را بر انگیخت . شش صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشت که آیزا در یکی از آنها اشتباه کرد . در صحنه ای که در دقیقه 82 ، کاماچو ، مارسلو را به زمین زد . داور در سه متری این صحنه بود اما ندید که بازیکن مالاگا ، مدافع برزیلی را شارژ کرده است . باید پنالتی می گرفت اما اشتباه کرد . 
پنالتی های مشکوک دیگری هم بودند اما به نظر نمی رسید که هیچ کدام پنالتی باشند . در دقیقه 16 ، اوزیل توسط روندون سرنگون شد اما صحنه در بیرون محوطه جریمه رخ داد . در دقیقه 14 ، گفته جی شد که توپ به دست سرجیو سانچز خورده اما این طور نبود . در دقیقه 24 ، کریستیانو با توپ در محوطه جریمه زمین خورد و به نظر می رسید کاماچو با او برخورد داشته باشد اما پنالتی نبود . در دقیقه 15 ، ولیگتون با بنزما بر سر توپ درگیر شد اما نمی شد گفت پنالتی است . در دقیقه 52 ، کاماچو زودتر از کریستیانو به توپ رسید و برخوردی نبود .
آیزا در دقیقه 42 باید به لاس به خاطر یک خطای خشن کارت می داد یا همین طور به خاطر ضربه ای که الیسو در دقیقه 78 زد . هر دو بازیکن در این دو صحنه می توانستند اخراج شوند .
گل رئال مادرید که گفته می شد آفساید بنزماست ، این گونه نبود چرا که بازیکن فرانسوی در موقعیت صحیحی برای گلزنی بود . گل کاسورلا هم درست بود چرا که خطای گرانرو مشخص بود .
در مجموع ، آیزا از نظر بدنی خوب به نظر می رسید و البته در دو صحنه دیگر هم کمک هایش به کمکش نیامدند . روی دو صحنه نباید آفساید کریستیانو گرفته می شد چرا که روی خط بود . در دقیقه هفت ، کاسیاس توپ را با سینه اش زد و نباید هند در بیرون محوطه جریمه گرفته می شد .
اوریزار آزپیتارته - داور بازنشسته
 



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:8 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : پلگرینی یک استراتژی مشخص داشت : گرفتن توپ از رئال مادرید . در نیمه اول با هنر کاسورلا ، ایسکو ، خواکین و کاماچو که دمیکلیس هم از عقب حمایتشان می کرد ، در این تاکتیم موفق بود . شاگردان مورینیو سورپرایز شدند و در برخی مواقع ، کنترل توپ را از دست دادند . اوزیل ، کاکا ، ژابی و خدیرا نتوانستند مقابل این اتفاق غیرمنتظره ، واکنشی داشته باشند .
درست است که بنزما روی سوپر پاس کریستیانو گلزنی کرد اما مالاگا در نیمه دوم هم همچنان برنامه خاص خودش را حفظ کرد . در این سبک بازی ، اوزیل اوزیل هر چند که تلاشش را کرد ، کاملا تنها بود و نتوانست کاری کند و محو همکاری کاسورلا - ایسکو شده بود . کاکا ، ژابی و خدیرا هم از بازیکن آلمانی بدتر بودند . مالاگا در نهایت درصد مالکیت توپش به بالای پنجاه درصد رسید تا یک دوئل بزرگ ارائه دهد .
رئال مادرید در نهایت با دادن یک کاشته به حریف ، یک هدیه به کاسورلا داد تا بازی به تساوی کشیده شود .
اوزیل کاملا در میان جمع کثیری از بازیکنان حریف قرار گرفته بود اما در یک صحنه خودی نشان داد . از میان پنج بازیکن حریف ، حرکتی جادویی انجام داد و توپ را برای بنزما فرستاد که حرکت بازیکن فرانسوی روی این صحنه چیزی شبیه به افتضاح بود .
مربع ایسکو - خواکین - کاسورلا و کاماچو در این بازی در حفظ توپ عالی بودند . در مجموع 548 بار توپ را لمس کردند .
 



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:7 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : توماس رونکرو ، سردبیر آس ، همچون همیشه نگاه ویژه خود را به بازی رئال و مالاگا داشته است . 
گودای تائیدش کرده بود
دیروز باید روز خوبی برای گودای بوده باشد . مردی که علنا اعلام کرده بود که کمک های ویار به بارسلونا از قدیم وجود داشته است . بارسایش باز هم از داوری ها محظوظ شد ، از آن دست کمک هایی که در زمان ریاست دوستش بارسلونا هم به آنها می شد و روز یکشنبه هم برگ جدیدی از آن رقم خورد . یک هفته پیش ، مطبوعات بارسلونا ، صحنه خوردن توپ به زانوی راموس در هلیوپولیس را در بوق و کرنا کردند . آنها این صحنه را هند می دانستند و می گفتند که فلورنتینو و داوری های "عمدی " ، سرنوشت لالیگا را تعیین کرده است . گواردیولا هم به این استراتژی اضافه شد و سعی کرد یاران تیم حریف را در دام بیاندازد :" لالیگا تمام شده ، کاری از دست ما بر نمی آید . " به نظرم آیزا گامز هم این پیغام را خوانده بود چرا که خیلی صریح ، پیغام دوست و پدرخوانده اش ویار را به او رساند :" آرام باش پپ . ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد و سعی می کنیم هر غیر ممکنی را ممکن کنیم تا این فاصله ده امتیازی به هشت برسد و تو از مهلکه نجات یابی . به من اعتما کن . " این داور که از خطه والنسیاست ، یک هنرمند بزرگ بود . دو پنالتی مشخص روی کریستیانو را در زمانی که بازی 0-0 بود نگرفت و زمانی که نتیجه 1-0 بود هم پنالتی مارسلو را نگرفت . انگار داشت بازی دیگری را نگاه می کرد . البته کمک هایش هم بدجور به یاریش آمدند و دو آفساید کریتسیانو را در حالی گرفتند که بازیکن پرتغالی روی خط بود . آیزا همچنین از گرفتن خطا در صحنه برخورد مسالمت آمیز گرانرو و کاسورلا دریغ نکرد تا بازیکن آستوریایی به گل برسد . آیزا زمانی که 1-1 شد ، نفس دوباره ای کشید . آفرین ، ماموریتت را خوب انجام دادی !
 



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:6 | نویسنده : مجید شریفی

 

مرجع خبري رئال مادريد : ولیگتون پس از تکل فوق وحشتناک و البته غیرعمدی رونالدو روی پایش ، به طرز معجزه آسایی از مصدومیت نجات یافت . بازیکن پرتغالی در ابتدا توپ را زد اما نزدیک بود پای بازیکن حریف را هم بشکند !

http://img4up.com/up2/07668630620260761438.jpg



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:3 | نویسنده : مجید شریفی

این بازیکن آرژانتینی نزدیک به پایان دادن این ماه با رکورد دیگری است. او بین نوزدهم فوریه و سیزدهم مارس، 13 گل در 6 بازی به ثمر رسانده است.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


روند گلزنی بی امان او با 4 گل درمقابل والنسیا که با نتیجه (5-1) تمام شد و با گلزنی در مقابل اتلتیکو مادرید که با نتیجه(2-1) تمام شد، آغاز گشت؛ او بازی با اسپورتینگ را به علت محرومیت ازدست داد، اما در بازی مقابل لورکوزن(7-1) حاضر شد و 5 گل به ثمر رساند و سپس 2 گل دیگر درمقابل راستیگ سانتاندر(2-0) زد. او به گلزنی خود ادامه داد و در بازی دیشب در ساچز پیز خوان گل شگفت انگیزی را به ثمر رساند.



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:3 | نویسنده : مجید شریفی

بارسا به امید بدست آوردن سه امتیاز بازی به مصاف سویا رفته است تا این پیروزی را به آبیدال تقدیم کرده و فاصله 10 امتیازی خود را با صدر نشین لیگ حفظ کند.

امشب بارسا با رقیب خود سویا در خانه حریف مواجه خواهد شد. هیچ شکی درباره اهمیت این بازی در رقابت تیم ها در لیگ وجود ندارد، اما این بازی کمی متفاوت به نظر می رسد به دلیل اینکه پنج شنبه هفته پیش مشخص شد که اریک آبیدال نیاز دوباره به پیوند کبد دارد. دقیقا یک سال بعد از بیماری این مرد فرانسوی تیم بارسا دوباره یک شک وحشتناک دیگر دریافت کرد. اما باز هم مثل 12 ماه قبل همه می دانند که هم تیمی شان دوباره می تواند این مشکل را پشت سر بگذارد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


بازیکنان آشکارا مایل به تقدیم کردن این پیروزی به آبیدال هستند؛ همچنین فشار بر روی رئال مادرید نیز خواهد بود که با ده امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار دارد. و این لحظه ای برای نه فقط بارسلونا بلکه تمام جهان فوتبال برای احترام گذاشتن به از دست دادن استانیسلا باسورا افسانه ای، که این جهان را جمعه در سن 85 سالگی ترک کرد، نیز خواهد بود.

 

 

در نتيجه اين بازي با دو گل مسي و ژاوي 2 بر 0 به سود بارسا تمام شد



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:2 | نویسنده : مجید شریفی

رکورد شکنی لئو مسی و ژاوی هرناندز با به ثمر رساندن گلهای زیبا و سومین برد پیاپی خارج از خانه برای بارسا، تنها بخشی از آمار بازی شنبه شب می باشند.

در اینجا خلاصه ای از آمار بسیار جالب پس از پیروزی بارسا بر سویا (2-0) را مشاهده خواهیم کرد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


لئو مسی صد و پنجاهمین گل خود را برای بارسا به ثمر رساند و رکورد رائول، مهاجم اسبق رئال مادرید را به عنوان جوانترین بازیکن لالیگا که توانسته بود 150 گل به ثمر برساند، شکست.



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:1 | نویسنده : مجید شریفی


تیم بارسا پیروزی برابر سویا را به آبیدال تقدیم کرد. بازیکنان به سختی بازی در ورزشگاه سانچز پیزخوان اشاره کردند؛ آنها مطمئن هستند که می توانند به صدر نشینی رئال مادرید پایان دهند.

بازیکنان بارسا از پیروزی امشب در سانچز پیزخوان راضی هستند. تیم به مبارزه برای بدست آوردن لالیگا ادامه می دهد و آنها نا امید نمی شوند. ویکتور والدس گفت: «این یک مسابقه بسیار سخت مثل همه مسابقه ها مقابل سویا بود. ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و همه مسابقه های خود را ببریم و امیدوار باشیم که فاصله کاهش یابد». وی در ادامه افزود: «واقع بین باشیم، پیروزی در لالیگا بسیار پیچیده است. آنها برتری خیلی خوبی نسبت به ما دارند؛ وظیفه ما این است که برویم و تلاش کنیم همه مسابقه های خود را ببریم و منتظر لغزش رئال مادرید بمانیم. ما حرفه ای هستیم».

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آبیدال، این پیروزی متعلق به تو است

والدس همراه با بقیه هم تیمی هایش می خواهد که به اریک آبیدال دلگرمی بدهد. دروازه بان گفت: «این پیروزی برای آبیدال است. اینها موقعیت های سختی هستند که ما باید بر آنها فائق آییم. گرچه، با نیرو و اطمینانی که آبیدال دارد، مطمئن هستم که او خواهد توانست این مشکل را نیز پشت سر بگذارد». والدس همچنین درباره گل تماشایی مسی صحبت کرد و گفت: «یک بی همتای دیگر برای مسی. این یک گل محشر بود».



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:0 | نویسنده : مجید شریفی

بارسلونا به اجرای خوب خود در لالیگا، با برد سویا با نتیجه 2-0 در ورزشگاه سانچز پیزخوان ادامه داد. ژاوی هرناندز و لیونل مسی با گلهای خود نتیجه را به سود بارسلونا رقم زدند؛ درنتیجه فشار زیادی را بر روی صدرنشین لیگ یعنی رئال مادرید قبل از بازی بعدی آنها قرار دادند. اینها رتبه بازیکنان در بازی دیشب هستند.

ویکتور والدز: 7.5

او دیشب خیلی سرش شلوغ نبود اما هنگامی که لازم بود کارش را خوب انجام میداد و به برد بارسلونا با مهار کردن توپ ها مخصوصا در نیمه دوم بسیار کمک کرد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


آدریانو کوریا: 7

به طور کلی او در دوئل خود با ناواس پیروز شد، اگر چه چندین بار این بازیکن کناری تیم سویا او را مغلوب کردند. خطایی که بر روی او صورت گرفت، منجر به گل اول شد. به طور کلی عملکرد بسیار قوی ای داشت.



تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 15:54 | نویسنده : مجید شریفی

ابراهیم آفلای، بازیکنی که در اواخر ماه سپتامبر دچار مصدومیت شده بود در تمرینات امروز به تیم پیوست. عمل جراحی روی کبد آبیدال نیز امروز صبح در بیمارستان، با موفقیت به انجام رسید.

گوستاوو (از تیم ب)، یوردی کوانتیا و دروازبان، جوزپ فابریکه اوندوا (از تیم جوانان) در تمرینات امروز تیم حضور یافتند و با بازیکنان تیم تمرین نمودند. ابراهیم آفلای بازیکن مصدوم بارسا که در اواخر ماه سپتامبر از ناحیه رباط صلیبی پا دچار مصدومیت شده بود نیز امروز پس از شش ماه به تیم پیوست و در تمرین صبح امروز حضور یافت. حضور آفلای برای وی و تیم خبر خوشی است. به غیر از اریک آبیدال که در بیمارستان به سر می برد، تمامی بازیکنان دیشب برای مسابقه حضور یافتند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوانانی که به تیم پیوستند

در تمرین امروز بارسا که در ساعت 12 برگزار شد، جوانان امیدوار تیم ملی و بارسا ب از جمله: گوستاوو، یوردی کوانتیا و دروازبان، جوزف فابریکو اوندوا حضور یافتند. تمرین بعدی تیم با برنامه ریزی های انجام شده در روز دوشنبه، ساعت 6 بعد از ظهر صورت خواهد گرفت و بلافاصله پس از آن، پپ گواردیولا در مصاحبه خبری حضور خواهد یافت. در روز چارشنبه بارسا یکی از بازی های لیگش را در مقابل گرانادا انجام خواهد داد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد