فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
کارشناس داوری آس : یک پنالتی و دو آفساید اشتباه ، دسته گل های آیزا
تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 16:9 | نویسنده : مجید شریفی

مرجع خبري رئال مادريد : آیزا گامز ، داور والنسیایی باز هم انتقادات مورینیو را بر انگیخت . شش صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشت که آیزا در یکی از آنها اشتباه کرد . در صحنه ای که در دقیقه 82 ، کاماچو ، مارسلو را به زمین زد . داور در سه متری این صحنه بود اما ندید که بازیکن مالاگا ، مدافع برزیلی را شارژ کرده است . باید پنالتی می گرفت اما اشتباه کرد . 
پنالتی های مشکوک دیگری هم بودند اما به نظر نمی رسید که هیچ کدام پنالتی باشند . در دقیقه 16 ، اوزیل توسط روندون سرنگون شد اما صحنه در بیرون محوطه جریمه رخ داد . در دقیقه 14 ، گفته جی شد که توپ به دست سرجیو سانچز خورده اما این طور نبود . در دقیقه 24 ، کریستیانو با توپ در محوطه جریمه زمین خورد و به نظر می رسید کاماچو با او برخورد داشته باشد اما پنالتی نبود . در دقیقه 15 ، ولیگتون با بنزما بر سر توپ درگیر شد اما نمی شد گفت پنالتی است . در دقیقه 52 ، کاماچو زودتر از کریستیانو به توپ رسید و برخوردی نبود .
آیزا در دقیقه 42 باید به لاس به خاطر یک خطای خشن کارت می داد یا همین طور به خاطر ضربه ای که الیسو در دقیقه 78 زد . هر دو بازیکن در این دو صحنه می توانستند اخراج شوند .
گل رئال مادرید که گفته می شد آفساید بنزماست ، این گونه نبود چرا که بازیکن فرانسوی در موقعیت صحیحی برای گلزنی بود . گل کاسورلا هم درست بود چرا که خطای گرانرو مشخص بود .
در مجموع ، آیزا از نظر بدنی خوب به نظر می رسید و البته در دو صحنه دیگر هم کمک هایش به کمکش نیامدند . روی دو صحنه نباید آفساید کریستیانو گرفته می شد چرا که روی خط بود . در دقیقه هفت ، کاسیاس توپ را با سینه اش زد و نباید هند در بیرون محوطه جریمه گرفته می شد .
اوریزار آزپیتارته - داور بازنشسته
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: