فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
نام گذاری ایستگاه مترو در لندن به نام لیونل مسی
تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, | 15:5 | نویسنده : مجید شریفی

نام گذاری ایستگاه 

 مترو در لندن به

نام لیونل مسی

 

 

 

 

 

 

 


 با نزدیک تر شدن به رقابت های المپیک لندن، ایستگاه های مترو این شهر، به نام برخی از ستاره های دنیای ورزش در آمده اند.

درحالی که کمتر از 4 ماه دیگر تا آغاز رقابت های المپیک لندن باقی مانده، مسئولان شهر لندن 361 ایستگاه متروی این شهر را به نام سرشناس ترین قهرمانان المپیک تغییر داده اند.
به عنوان مثال می توان نام لیونل مسی که در المپیک 2008 پکن با تیم المپیک آرژانتین به قهرمانی رسید را در یکی از ایستگاه های متروی لندن دید که نام او، بر روی ایستگاه متروی پدینگتون گذاشته شده.
خاویر ماسچرانو هم نامش را بر روی ایستگاه ماریلبون می بیند. مانل استیارته، مدیر روابط خارجی باشگاه بارسلونا هم که قهرمان واترپولوی اسپانیاست و در المپیک 1996 آتالانتا مدال طلا را برگردن آویخت، هم نامش را برروی یکی از ایستگاه های متروی لندن می بیند.
نام ساموئل اتوئو، دارنده مدال طلای المپیک 2000 سیدنی هم بر روی ایستگاه کوئینز پارک قرار داده شده. به علاوه نام ورزشکارانی مثل رافا نادال، میگل ایندوراین دوچرخه سوار، اوسائین بولت (دونده جامائیکایی) و یلنا ایسینبایه وا،مارک اشتیپتز، الکساندر پوپوف، یان تورپ، مایکل فلپس، راجر فدرر، لری برد و ورزشکاران متعددی در رشته های ژیمناستیک، بوکس، کاراته و جودو و شنا هم برروی ایستگاه های مختلف متروی لندن قرار گرفته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: