فوتبال

بروز ترین عکسها و اخبار فوتبال اروپا وجهان

وبلاگ-کد لوگو و بنر
تاريخ : دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, | 15:54 | نویسنده : مجید شریفی

ابراهیم آفلای، بازیکنی که در اواخر ماه سپتامبر دچار مصدومیت شده بود در تمرینات امروز به تیم پیوست. عمل جراحی روی کبد آبیدال نیز امروز صبح در بیمارستان، با موفقیت به انجام رسید.

گوستاوو (از تیم ب)، یوردی کوانتیا و دروازبان، جوزپ فابریکه اوندوا (از تیم جوانان) در تمرینات امروز تیم حضور یافتند و با بازیکنان تیم تمرین نمودند. ابراهیم آفلای بازیکن مصدوم بارسا که در اواخر ماه سپتامبر از ناحیه رباط صلیبی پا دچار مصدومیت شده بود نیز امروز پس از شش ماه به تیم پیوست و در تمرین صبح امروز حضور یافت. حضور آفلای برای وی و تیم خبر خوشی است. به غیر از اریک آبیدال که در بیمارستان به سر می برد، تمامی بازیکنان دیشب برای مسابقه حضور یافتند.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوانانی که به تیم پیوستند

در تمرین امروز بارسا که در ساعت 12 برگزار شد، جوانان امیدوار تیم ملی و بارسا ب از جمله: گوستاوو، یوردی کوانتیا و دروازبان، جوزف فابریکو اوندوا حضور یافتند. تمرین بعدی تیم با برنامه ریزی های انجام شده در روز دوشنبه، ساعت 6 بعد از ظهر صورت خواهد گرفت و بلافاصله پس از آن، پپ گواردیولا در مصاحبه خبری حضور خواهد یافت. در روز چارشنبه بارسا یکی از بازی های لیگش را در مقابل گرانادا انجام خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: